16/12 Dagens:

Dagens intag: 
  • 1 stekt äggvita - 15 kcal
  • Olivolja - 4 kcal
  • 90g Wok - 27 kcal
  • Varma koppen Klar grönsak - 45 kcal
  • Fun light - 2 kcal
  • Choklad från kalendern - ?
  • Fat burner tablett - ?
  • Kladdkaksdeg - ?
= Runt 92-100 kcal
 
Dagens träning:
  • Promenad på band 10 km/ 1 timme 23:54 minuter = -662 kcal
100-662= -562 kcal
 
Idag ligger jag äntligen på minus igen!!
Fick kämpa för att hålla mig på bandet för smärtan kom o gick men jag hade ändå tagit 3 panodil zapp och smörjt in knät 2 gånger på morgonen innan jag stack och tränade men ändå fanns smärtan där. 
Jag är bara glad att jag fick träna..
Hoppas nu extra hektona försvinner efter helgens hetsätning!
 
Tumblr_mekthgulpq1qbtg1to1_500_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback