Dagens:

En klapp på axeln!
Idag har jag hållt mig bra med maten och slutade äta klockan 16:00 och jag har ätit:
  • Soppa
  • Nån köttbulle
  • Nån gaffel makaroner
  • En bit julskinka
Och lite pepparkakor som jag sen spottade ut. Så onödiga kalorier -.-
Allt hände innan klockan 3 faktiskt!
Sen dess har jag levt på vatten, får hoppas att det syns på vågen imorgon. 
Jag var på bandet innan idag också!
 
Matintag: 
  • Knorr Hungarian Gulasch - 40 kcal
  • 1 tjock skiva julskinka - 65 kcal
  • 1 köttbulle - 26 kcal
  • 1 msk makaroner - 14 kcal
= 145 kcal
 
Träning:
  • 45 minuter på bandet - Ca -320 kcal
  • Danspass - Ca -110 kcal
= -430 kcal 
 
-430-145= -285 kcal
 
Jag ligger alltså på minus, mer eller mindre på -285 kcal men det kan va mindre, huvudsaken är att jag ligger på minus och jag inte äter mer idag.
Snart är nyår här!
 
Tumblr_lqqtelqasw1r24vsco1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback