Sjuk? Jag?..Svar:

Haha, sitter fortfarande uppe och har läst igenom några kommentarer där det står att jag är sjuk, att jag äter för lite, att jag gör fel osv, och då måste jag fråga er..Tror ni att jag är efterbliven?
Tror ni att jag inte vet att jag är sjuk?
Jag får hjälp och ska få mer hjälp när 2013 börjar och jag har en diagnos. 
Jag har ortorexia och ni som inte vet vad det är borde kolla upp det.  Jag har en felsyn på kroppen som alla andra som har en ätstörning har, har jag fått höra iallafall. Trodde ni hade förstått att jag skriver om min ätstörning på den här bloggen för jag kan inte hålla inne känslorna som skapar kaos inom mig.
 
Innan idag ville jag allvarligt dö för min kontroll är helt borta. Sen skiter jag i om "du kan äta si och så mycket utan att gå upp i vikt och du tycker  si och så om mitt ohälsosamma liv" för det här är för min skull. 
Jag lever mitt liv och jag kämpar varje dag för att inte ta mig till tågrälsen igen som jag faktiskt har varit en gång tidigare. 
 
Tycker det är väldigt korkat att sitta och skriva åt någon som har en ätstörning att man ska äta och att man ska skärpa sig och att man är löjlig. Stick själv till msdonalds och tryck i dig en fet jävla hamburgare, det är dit liv, det här är mitt och jag vill helt enkelt inte leva med massa äcklig mat i mig, känner mig tjock och får panik och massa tankar. Det är mitt liv och inte ditt. Ta reda på saker innan du öppnar käften, snälla.
Säg inte åt mig vad jag ska göra.
 
Tumblr_lqggjnfthg1qc6pb2o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är lika korkat att ge en person med ätstörning råd om hur man skall göra för att äta så lite som möjligt, lika korkat ät det att du sitter och delar med dig av ditt sjukliga beteende till 12-åringar.Hoppas du får hjälp snart, och att du väljer att leva, men valet är ditt

Svar: Där är det igen, antingen har du dyslexi eller är jävligt dum. Jag har skrivit huuuur många gånger som helst, JAG HAR REDAN FÅTT HJÄLP -.-Sen behöver ju inte 12åringar läsa, "valet är deras".
None None

2012-12-16 @ 04:22:35
Postat av: Anonym

Ok, då vet jag ska inte störa dej ingen och ursäktar om jag sårade dej..
Hejdå

2012-12-16 @ 12:58:52
Postat av: Anonym

Tänkte dock inte på att du hade ortorexia, jag trodde bara du ville gå ner i vikt.
Jag ursäktar mina kommentarer och lämnar dej ifred.

2012-12-16 @ 13:00:53

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback