Skadad.. - Dagens:

Att det händer mig?!
Nu när jag ska skärpa mig, ta tillbaka kontrollen och tankarna om mat..
Har tänkt lite och det är mina tankar som gör jobbet, jag måste säga NEJ, tvinga mig själv att skaka på huvudet och undvika köket!
Slängde pepparkakorna innan för jag inte skulle äta upp hela kartongen. Bra jobbat där, jag ligger säkert fotrfarande på +.
 
Dagens intag: 
  • 40g broccoli - 14 kcal
  • Varma koppen Klar grönsak - 45 kcal
  • 2,3 lussekatter - 322 kcal
  • Pepparkakor - +420 kcal
= +801 kcal
 
Dagens träning:
  • Promenad 1 h 3:42 minuter = -502 kcal
  • Dans = -195
= -697 kcal
 
801-697= +104 kcal
 
Jag tänkte ut en till runda på 30 minuter men jag har nu skadat mitt vänstra knä så jag vet inte om det går. Ska ta smärtstillande och se om det går bort lite för jag måste ut!!
I -13 grader..
Skit i det, jag ska bränna bort skiten..
 
Imorgon kommer jag knappt vara hemma så det blir att hålla inne så mycket som möjligt och jag kommer inte ta något på julbordet där jag ska vara på kvällen för att uppträda, inte ens smaka på julskinkan!
Det är dags för mig att få bort tjockis låren!!
Ska börja leva på broccoli och soppa, inget mer av lussekatter och pepparkakor, det är bovarna i det hela!!
 
808973-12-1354993051719_large
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett intag på runt 800 Kcal är väldigt lite..
Jag själv ska äta runt 2500-3000 för att min kropp ska gå runt.
Kroppen gör av mellan 1000-2000 kcal utan att du gör någonting för att fungera

2012-12-15 @ 23:38:27

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback