24/11 Middag

Kyckling med tacostillbehör (1,5 port) - Vill inte inte ens veta..

Ska försöka njuta av att det är lördag och inte få ångest över att jag har gått upp imorgon, som jag kommer göra. Men det ska jag försöka gå ner igen i veckan. Är så jävla äcklad just nu och ska kanske ut och promenera senare så jag får lite bättre samvete. Har försökt dricka vatten istället men har bara slängt i mig maten och jag åt upp nästan hela nachochipspåsen..
Fuck va tjock jag känner mig.
Vill va hos min finis, skulle inte ätit såhär mycket då!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kylling er jo sundt da =) og kjempe godt .... Skulle du trenge noen å snakke med så bare skriv til megpå [email protected]

2012-11-24 @ 21:53:37
Postat av: Caz

SV: Oj det vet jag inte.. men jag känner mig ju fortfarande för fet såå..

Svar: Då är vi två..
None None

2012-11-24 @ 22:08:46
URL: http://inteutanattfalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback