27/11 Middag - Allmänt

Middagen blev:
 
110g broccoli - 37 kcal
Några ikea kex - 23 kcal
 
= 60 kcal
 
På hela dagen = +131 kcal
 

Jag har ätit en del kaksmet idag också eftersom jag bakade morotskaka till familjen, samt att jag smakade lite..pyttelite.. Så jag tror jag ligger runt 200 kcal.

Känner dock asfet eftersom det blev som det blev med kakgrejen..IKEA kexen har bara 6 kcal i en å dom är inte så farliga men ångrar lite att det blev så fel med tiden idag..
Jag skulle egentligen va ute o gå 3 gånger idag men det sabba ju sig när jag tog ett tåg senare hem, det blev tight med tiden till psykologen och efteråt väntatde jag på mamma men då blev det inte heller..
Imorgon ska jag kanske till finis och då tänkte jag ta med mig löparskorna och ut och gå när jag är hos honom istället. Så blir det nog!
Känns som mina lår är uppsvullna som fasiken..Inte bra!
 
Det gick rätt bra hos psykologen idag. Ska till läkaren på måndag för vägning och lite så, ska få medicin också. Ska försöka att inte tänka på vikten även fast jag måste väga mig imorgon..Kommer säker ha gått upp till 51  nu bara för det..
BARA FÖR ATT det är min kropp, den har något emot mig, jag SKA ner i vikt. Så är det bara.
 
Usch så fet jag känner mig!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback