Borde inte..

Det tog mig 5 minuter efter första inlägget att stoppa chips upp i käften och 4 bitar choklad..
Jag smakade även på kakan jag gjorde för några dagar sen och det ångrar jag djuuuupt!
Det blev en liten springtur med vovven efter ha legat i sängen ett tag och jag har jättemycket ångest över onyttigheterna..på en måndag!!
Jag vill inte gå upp mer i vikt, jag vill inte komma upp till 50!!
Ska fråga finis när han kommer hem om vi kan ut och gå senare ikväll. Imorgon blir det träning på heltid också!
Efter skolan blir det en 30 minutare, sen vila lite, 30 minutare till psykologen, 15-20 minutare hem igen, koka broccoli, ut och gå igen på kanske 40 minuter. Om jag hinner blir det även gymmet!
Jag måste bli av med fettet!!
 
Har fått jättemycket på magen och jag vill verkligen inte att mina lår ska bli feta och fläskiga igen, dom är fortfarande feta och fläskiga men jag menar ännu mer..
Usch vad jag känner mig dålig..
 
Tumblr_mc7lmcqqxg1rr1dndo1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback