Fråga till mig själv

Varför äter jag grejer som jag har lovat mig själv att inte äta??
Visst jag har inte så mycket att säg när hela min pojkväns familj äter mcdonalds så fick jag ta 2 cheeseburgare, jag ville ha en men nej, lite cola o pommes, sen äter jag mer chips efter det.
Det är nog för det känns som lördag och jag vet inte om jag vågar väga mig imorgon men det blir ingen frukost kan jag säg, ingen mat förrän jag kommer hem!
Om det är bra grönsaker i skolan så kanske det blir lunch.
Jag vill verkligen inte bli tjock :'(
Allt jag har kämpat för kan försvinna på var några tuggor..
Nu blir det inte något jag har lovat mig själv att inte äta, jag vill verkligen inte äta skiten!!
Ska ner till 48 kg, punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback