Hets..

Idag känner jag på mig att det är en hetsdag..
Jag åt en knäckemacka till frukost, en gigantisk sallad med mamma på stan, sen nu har jag krängt lussekattsdeg, pepparkakor och nu färdiga lussekatter, det kommer va så jävla mycket + på vågen imorgon. Även fast jag ut och gå vid 6 tiden och sen blir det dans vid 7 och kanske en runda där efter igen. Jag vill fortfarande hålla mitt mål och inte förstöra för mig själv nu genom att stoppa i mig en massa på en tordag!
Det är inte ens helg för guds skull, undrar då hur det kommer bli i helgen..
Aja, får väl släppa loss lite i helgen och sen extra träning nästa vecka då jag hade tänkt att va hemma hela veckan och inte åka till finis..
Har ingen stor lust till det faktiskt..
Depressionen håller ju i sig och vägrar släppa och det går ut över allting annat. Ska till läkaren på måndag..just det..jag ska till läkaren..får inte gå upp tills dess!!!
Dom ska väga mig och kolla min längd osv sen blir det sjukgymnast senare på dagen också. Ska få en lätt medicinering, jag vet inte vad än, men så jag blir av med dom dåliga känslorna lite.
Det blir nog bra..
Nu ska jag se till att sluta äta bara, klockan är över 4.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback