Självklart..

Jag kunde inte låta bli att väga mig men det ångrar jag stort nu..
Nästan ett helt kilo har jag gått upp i helgen + måndag!!
Jag har sån lust att storgråta nu så det är inte sant, 50,5 fucking kg!!!
Jag ska förfan ner, inte upp!
Men efter maten igår så är det inte konstigt att jag är ett fetto nu..
Det blir ingen frukost för min del, bara tuggummi, vill inte äta mer, kommer bara gå upp av skiten..
 
Ska verkligen försöka hålla mig till promenaderna som jag har planerat idag och hålla nere mitt matintag, det här får inte fortsätta..
Har bestämt mig för att hålla mig hemma också så jag kan ut och gå när som helst och jag kan äta vad jag vill och när jag vill. Nu måste jag få bort fettet..
 
Tumblr_me0lzyh22m1rcd5r6o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Okej, men det kan du klara! :D
Här en länk om ABC:
http://wannathinlife.blogg.se/2012/february/tips-abc-skinny-girl-dieten.html

2012-11-27 @ 10:59:58
URL: http://wannahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback