Smått panik..

Jag har inte fått träna idag och vid 7 kommer 2 kompisar till mig hit för att julbaka och titta på julfilmer..
Måste ut oh gå en runda innan dom kommer!!

Nu kan jag inte ut för mamma och pappa är och handlar och jag passar lillasyster som inte kan va ensam hemma så länge. Ååååh vad min mage känns uppblåst..
 
Åt när jag kom hem:
  • 3 små lussekatter (Dom minsta jag kunde hitta
  • En pepparkaka från IKEA (Dom smakar citron, blä!!)
  • Massa IKEA kex
Vet inte om det är mjölet som gör så min mage känns sprängfull och gravidaktig. Fick reda på att nötterna jag ville ha inte finns heller, fuuuuuuck off!!!
Fan va sur jag är nu. Vill bara gråta och slå sönder allting!
Känner mig asfet och gör ingenting åt det, vill ha nötter till ikväll men ändå inte, kommer bara gå upp i vikt och ska vägas på måndag och vill inte gå upp tills dess!
Jag SKA ut och gå idag, nån gång iaf, bara en liten..kanske till coop och tillbaka, 10 minuter dit och 10 minuter hem. Kanske lite längre..
Borde inte ha ätit när jag kom hem..varför gjorde jag ens det?
Inte alls likt mig att vilja äta när jag kommer hem ;s
 
Imorgon blir det 2 extra rundor, alltså 4 stycken promenader så jag får bort maten från idag också.
Imorgon ska va min träningsdag!
Julen är mysig, men onyttig..
 
D40c695e6ca60f67715e14ac66ee1db2-d35g5h5_largeTumblr_me7ppwkczc1rjkjapo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Christoffer andersson

Hej! Såg din kommentar!
Måste säga att man får en helt annan syn på kost och så när man läser din blogg! Man märker hur olika folk tänker runt mat och hälsa!
Jag hade till exempel aldrig klarat att äta så lite som du gör. Men så länge man är nöjd med sig själv så är det bra! Det är viktigast! Alla är olika!

Ha det bäst hörru!
Kram

2012-11-30 @ 18:14:53
URL: http://www.christofferstraning.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback