Svar på kommentar!

"En fråga jag tänkt på lite: 
Jag är 12 år och väger ca 39 kg.Jag äter knappt nåt i skolan(inte för att jag inte vill,utan för att maten 
Är äcklig!)Sedan äter jag en liten knäcktmacka till frukost,och oftast mycket till middag. Innan middag är jag vrålhungrig och äter typ som 
En elefant.(Jag har vägt 39-40 kg i typ 3 år så kommer knappast gå upp!) 
Men frågan till dig alltså: Jag är vrålhungrig efter skolan och äter på en dag MYCKET met än dig. 
Jag fattar inte hur du klarar dig igenom en dag utan att typ däcks ihop av trötthet och hunger+ att orka gå ut och gå/träna. 
HUR KLARAR DU DIG IGENOM EN DAG + TRÄNING UTAN ATT DÖ AV HUNGER???!! "
 

 
Svar: Det är ju olika per person och det är inte alltid jag lyckas hålla mig till just under 400 kcal per dag. Speciellt inte på helgerna då jag kan gå upp 1 kg på bara en dag om jag äter riktigt mycket. 
Jag har ju vant kroppen att leva på lite mindre kcal än vad normala människor gör.
Hungern kommer ju men den går över efter ett tag då jag inte vill äta..
Tyvärr händer det att jag äter hela tiden när jag är hemma på helgerna. 
 
Tumblr_m64k1eoinp1rx8o3zo1_500_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback