Tjockis..

Usch vad jag känner mig dålig nu..
Jag bakade nyss chocolate chip cookies och jag åt aaaasmycket av degen så jag är riktigt mätt nu och det kommer leda till = viktuppgång = Fett = Äcklig kropp.
Har ju inte gått ner ett skit sen igår så det kommer verkligen, helt stensäker på, att jag kommer ha gått upp till imorgon.
 
Gud vad jag ångrade det där..
Det är nog inte så bra att jag ska baka varje dag som jag är hemma för jag får ju ändå inte äta det och om jag gör det så får jag världens ångrest.
Ska ut och gå när pappa kommer hem..
Jävla fetto jag är.
 
Ska slänga allt som är onyttigt hemma när jag får chansen, som nu.
Sen blir det träning!
 
Tumblr_mduar4qspm1rluq2no1_500_largeTumblr_mdpbayoy7p1rtzva2o1_500_large
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback