Äcklas av mig själv..

Jag gick upp för drygt en timme sen och under den tiden har jag ätit:
  • Morortssticks
  • Pizza
  • Pizzabröd
  • Blåbär
  • Chips
Hej för många kalorier at once!
Fan va dålig jag känner mig, jag skulle bli duktig idag och fasta!!
Nej, imorgon blir det INGEN MAT alls!
Åker hem från pojkvännen och kan då kontrollera maten hemma - alltså ingen mat alls och ska se till så jag tränar!
Vill inte bli mer tjock men det är precis som jag tillåter mig själv och nästan tvingar mig själv att äta äckliga feta kaloribomber.
Jävla äckelfetto..
 
Tumblr_lra93seees1ql70dgo1_500_largeTumblr_mjxyaurc4f1s8arm6o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Caz

SV: Jag tror det är mycket att bara bestämma sig! Kolla en massa thinspo, gå ut och gå, sysselsätt dig med annat än att äta helt enkelt. Jag vet att det är riktigt svårt. Jag sitter liksom i samma båt som dig just nu =P Ätit för mycket och gått upp. Men kom igen nu, nu ska vi klara det här, eller hur? :) Hejja dig! Be strong!

2013-04-15 @ 15:32:31
URL: http://inteutanattfalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback