Let the game begin

För första gången på länge grät jag idag för hur jag ser ut..
Jag hatar att jag har blivit större, JAG HATAR DET!
Jag var ute och gick i 20 minuter när jag vaknade idag och om inte min pojkvän kommer hit ska jag gå en längre runda senare idag, annars blir det väl en liten runda till med honom.
 
Idag börjar jag även räkna kalorier igen och har bestämt mig att träna nästan varje dag och ha ett intag på runt 500 kcal. Helst runt 300 kcal.
Dock går inte det idag men ska försöka!
 
Tänkte börja väga mig igen nästa vecka också för att se vart jag ligger..Säkert runt 49-50 kg..
Fyfan asså..
Vill inte..
Men det är ett måste, annars blir jag bara större!
 
Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback