Fegis - Vågar inte..

Jag vågar fan inte väga mig längre..
Jag vet bara att jag har gått upp i vikt och jag är aaasrädd att vågen ska visa 49 kg..
Det är fan inte kul..jag vill verkligen gå ner igen så borstade tänderna för ungefär 1 timme sen och ska inte äta mer än vad jag redan gjort ikväll. 
Imorgon får jag verkligen inte väga mig och det blir skärpning eftersom lördag är över för min del just nu.
Ätit jättemycket :(
Verkligen hur mycket som helst..
 
Det känns som jag kommer gå upp vad jag än äter så imorgon blir det verkligen fasta och kanske gymmet på eftermiddagen. 
Tänkte ut en halvtimmes runda när jag vaknar imorgon och tänkte sova så lite som jag kan.
Ska träna så mycket jag kan ikväll också..
Jag får verkligen gå upp till 49 kg..
Fast jag är rätt så säker på att jag redan har gjort det..
 
Vecka 13 ska jag väga 46 kg igen!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback