Klarar inte mer..

Jag vet att jag har sagt det innan men jag vill inte bli mer fetto än vad jag redan är så jag måste skärpa mig.
Har precis pratat med mamma o pappa om hur vi ska göra men dom sitter mest och stirrar så gick in till mitt rum igen.
Nu blir det skärpning i dom där 55 dagarna och mer.
Inget godis, bara frukost och middag.
Nyttigt, kalorisnålt och mycket motion.
Hoppas jag inte har feber imorgon så jag kan åka till gymmet.
Måste gå långt. Bränna kalorier. Bränna fett så jag blir smal igen.
Har 4 veckor på mig att ta mig till 46 kg igen.
Nu har jag ett mål som jag måste klara, ska verkligen försöka nu. På riktigt.
Annars tar jag livet av mig.
Vill inte se ut såhär längre och känner mig så dålig..
Klarar inte av att titta på mig själv längre, hatar att väga mig för jag har ändå gått upp och blivit fetare.
Nu ska jag bli smal på riktigt.
Jag orkar inte mer, jag ser så äcklig ut..


Kommentarer
Postat av: A

Uppenbarligen så fungerar det inte för dig med fasta/1-2 mål om dagen osv, då det alltid slutar med

2013-02-27 @ 07:54:42
URL: http://nyckelpigas.blogg.se/
Postat av: A

Råkade skicka min kommenter innan jag var klar, haha... Tänkte bara säga att det inte verkar fungera för dig med 1-2 mål om dagen/fasta osv då det verkar som att det nästan alltid resulterar med överätning och hets på kvällen. Tycker istället att du borde räkna ut ditt energibehov, dra bort några hundra kalorier därifrån och dela upp så att du istället äter 4-5 gånger om dagen och ta en pw eller göra annan cardio varje dag! T.ex om du kommer fram till att äta 800kcal om dagen, då kan du äta 250 till frukost, 200 till lunch, 100 till melllanmål, 200 till middag och sedan 50 till ett kvällsmål! Från bra saker då, dvs grönsaker, kyckling, tonfisk, keso, frukt & bär, nötter & frön osv. Bara ett tips som jag kan tänka mig fungera! Jag levde på 300-400 om dagen förr och det slutade alltid med hets minst en dag i veckan (tyvärr även fingrar i halsen), men nu har jag höjt till 1000 kalorier om dagen (är 176cm och väger 58.5) och jag går fortfarande stabilt ner i vikt för det är fortfarande ett underskott även om det itne kändes som det i början. Ta hand om dig :)

2013-02-27 @ 08:00:29

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback