Dagens:

Frukost: Ingenting
Lunch: Ingenting
Middag: Knorr Hungarian Gulasch.
Övrigt: 2 lussebullar, Blåbär, Hallon, Chokladsås.
 
Träning: 45 minuters promenad - Kunde inte gå längre för mitt knä fuckade sig igen och nu kan jag inte använda benet och får ta värktabletter..
Tänkte gå mer än en timme idag men det blev inte så. Nu blir det styrketräning istället!
 
Har fortfarande en ballongmage sen frosseriet.
Slår vad om att vågen står på 48..
Usch vad jag känner mig dålig!!
Känner hur fettet runt rumpan och låren kommer krypande..
Men nu är lussebullarna, pepparkakorna och allt det där äckliga slut så nu är det dags att bli nyttig på riktigt!!
Bara bär, soppa och grönsaker i måttliga mängder och absolut inte efter 18:00, helst inte efter 16:00.
Ska sova tidigt idag så jag är utvilad imorgon. Jag kanske är ledig från skolan men måste ändå upp och titta om det är så eller inte så måste upp för "skolan" iallafall på morgonen, men sen akn jag sova vidare om det är så (y)
Vill träna imorgon också, får se hur mitt ben är då..
 
unhealthilyskinny:

——

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback