Mjukstart..

Det blev soppa vid 3, sen blev det:
 
  • Glass gjort av banan, grekisk yoghurt & kakao
  • Glass gjort av grekisk yoghurt, jordnötsmör, vaniljsocker och chokladknappar (Smakade)
  • Naturgodis (som jag spottade ut)
  • Cookie dough smet
  • Kaksmet 
Det är vad jag har ätit idag och nu blir det inget mer idag.
Imorgon ska jag inte baka så kommer hålla mig bättre till mitt vatten och mina halstabletter. 
Jag kommer säkert ha gått upp minst 2 hg tills imorgon..
Jag är ett jäkla fetto..
Vill ha mindre lår & armar, vill att mina bullmage lägger sig, vill inte att min röv hänger..
Dags att ta tag i saken!!
Ska träna lite ikväll fast jag är sjuk..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback