Skriker på hjälp..

Vet inte vad jag ska göra..
Känner mig så hjälplös. 
Kan inte koncentrera mig, kan inte ta kontroll över min egen kropp, går bara upp i vikt, blir tjockare, fetare. Var finns min disciplin??
Ska ha med mig saft nu vart jag än går och om jag blir sugen på något så blir det upp med saften så jag blir mätt och suget slutar!
Jag skulle sluta äta vid 4 idag men satte nyss i mig rispuffar och o´boy..
Jag vill ha tillbaka min kontroll, min fina figur när jag hade platt mage och när siffrorna på vågen gick ner och inte upp!
Känner mig så extremt dålig..
Hjälp mig snälla..
Sitter bara och gråter och orkar inte mer.. Vill inte till skolan, orkar inte öppna böckerna, sitter bara och stirrar rakt fram..
Känner mig som ett jävla fetto.. 
 
Satt i mig idag:
  • Soppa
  • Glass
  • Blåbär
  • Chokladsås / Lakritssås
  • Pepparkakor
  • Kiwi
  • Kex
  • Ost
  • Briost (stavning)
  • O´boy
  • Flingor
Vet inte om det är mer men vafan?!
Var tog min kontroll vägen??
Kommer väga sååå mycket mer än 48 imorgon..
SNÄLLA HJÄLP MIG NÅGON!!
 
Tumblr_mduge953ge1rtzva2o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback