Vill inte. Ska inte. JAG SKA NER!

Igår var ingen bra dag.
Jag var på BUP med mamma och pappa och jag kan inte beskriva hur jävla mycket jag hatar det!
Hatar när man sitter och blir uttittad av flera människor eller bara en, den där tystnaden när man inte har nånting att säg och jävla mycket dom inte fattar!
Jag VILL gå ner, jag skiter i om jag får det eller inte för er. Det går dock inte bra nu för har stått stilla mellan 46-47 kg nu i flera veckor men vill ner till iallafall 45 kg..
Mina föräldrar mår nog sämre än vad jag gör och jag vill inte äta vad dom äter. Äckliga massa mat som gör en fet..
 
Om jag börjar äta som dom vill så kommer jag gå upp igen och jag vill verkligen inte se ut som jag gjorde innan jag började gå ner i vikt, ALDRIG I LIVET!!
Glöm det, jag tänker inte göra som dom säger och så fort jag fyller 18 ska jag styra mitt liv som jag vill ha det och äta precis hur jag vill och träna när jag vill.

Så jävla trött på det här nu. 
Jag ser inte sjuk ut, jag ser normal ut, ingen behöver oroa sig, jag är förfan inte efterbliven!!
Jävla skithem..
Jag flyttar till min pojkvän så fort dom är färdiga med renoveringen, punkt slut.
 
unf0rqiven:

♡
unhealthilyskinny:

where is this from?
the-voices—in-my-head:

thin | Tumblr on We Heart It. http://weheartit.com/entry/49813037/via/seekingbutterflies

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur mycket vägde du innan du började gå ner i vikt?
Kram. <3

Svar: Som mest vägde jag 55 kg, men jag vill säg 52 kg. Vägde det nästan ett år så jag säger 52 kg.
Kram <3
None None

2013-01-26 @ 14:24:04
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback