Ditt jäkla äckel fetto!!

Jag hatar provrum och jag hatar mig själv.
Nu måste jag skärpa mig!!
Jag provade nyss en grej på stan och jag såg att mina lår har kanter igen och har gropar!!
JAG SKA UT OCH GÅ VARJE DAG NU!!
Sluta äta skit och äta nyttigt och lite. Tänkte fasta från och med nu. Skiter i om jag får ortorexia igen, JAG SKA BLI SMAL IGEN!!!!
 
Åt igår: 
  • Massor med godis
  • Bullar
  • Biff och grösaker med brunsås
Ätit idag:
  • Bullar
  • Chips
  • 3 bitar naturgodis
  • Kyckling
  • Grönsaker
  • Rödvinsås
  • Finn crisp 
Usch..jag känner mig så grymt äcklig..
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Diana

styrkekram! <3

2013-06-06 @ 19:16:54
URL: http://inteutanattfalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback