Dumma mig..

Gud vad jag ångrar dom här senaste månaderna.. Inte att jag har blivit "frisk" (Normalviktig Tjock), utan för min kost!!
Som sagt, jag är inte frisk jag döljer det bara bättre o försöker tillfredställa alla andra när jag själv får stå för konsekvenserna.
Jag VET att jag ska lägga mig hungrig, jag VET att jag måste fasta, jag VET att jag har blivit tjock..
Frågade pojkvännen för några dagar sen hur mycket jag kan väga nu o han gissade på 50-53 kg..Då började jag gråta, glöm att JAG ska väga över 50 kg!!
Jag ska gå ner i vikt igen, bums, punkt slut, slut diskuterat.
Jag ska börja gå nu varje dag och sluta verkligen på riktigt och stå emot när pojkvännen försöker trycka i mig godis..
Nu måste jag skärpa mig. Jag vill inte va såhär tjock..
Dags att börja räkna kalorier igen men imorgon ska jag fasta, sen blir det naturdietdrinkar och HÖGST 400 kcal.
 
Large

Kommentarer
Postat av: Diana

kram på dig vännen <3

2013-06-10 @ 11:51:26
URL: http://inteutanattfalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback