Dagens:

Intag:
  • Broccoli - 52 kcal
  • Frusna jordgubbar - 30 kcal
  • Frusna blåbär - 22 kcal
  • Frusna hallon - 35 kcal
  • Frusna björnbär - 18 kcal
  • Chokladsås - 132 kcal
  • Glass gjort av bara bananer, jordnötssmör och lite turkisk yoghurt. - Vet inte kcal.
Jag hoppas att jag ligger runt 500 kcal iallafall..
Kanske mer men inte mycket, hoppas jag!!
Vill inte frossa och gå upp mer i vikt, jag ska gå NER i vikt, inte upp.
 
Tänkte gå en liten runda på 20 minuter ungefär sen för att "handla" lite. 
Måste röra på mig trots min rygg samt febern..
Känner mig så fet!
 
Vill ner til 46 kg!
Kanske 45 men vill ta ett mål i taget så försja målet är 47 kg!
Är säkert uppe i 49 kg snart..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback