PW - 1 h

Var ute och gick nyss en timme och det var sååå skööönt!
Fastan sket sig totalt idag men jag ska satsa varje dag nu och jag har inte ätit sen 14 tiden nån gång och jag ska inte äta förrän någon säger åt mig och märker det. Annars blir det "Jag är inte hungrig", "Jag åt nyss", eller "Jag hinner inte nu".
Ska köpa gymkort igen och börja gymma på riktigt!
Längtar tills jag är igång igen och snart är jag det!!! ;D
 
Sitter nu och pluggar och dricker fun light efter en pw runda på 1 timme då jag brände runt 400 kcal och det behövde jag verkligen!
Tänkte gå en gång till ikväll om det finns tid till det men nu är jag igång och nu ska jag hålla kvar vid det!
 
Tyckte jag såg mitt ex också nu när jag var ute. Det var en bil som stannade för mig när jag skulle över gatan och det liknade honom så sjuuuuuukt mycket så jag glodde som fan. Det är mitt ex som våldtog mig förra året och året innan det..
 
Large

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kram.<3

2013-05-24 @ 16:48:20
URL: http://h0minem.blogspot.com
Postat av: Vargflickan.

Anmälde du honom? :(

2013-05-24 @ 18:42:25
URL: http://wolfwhisper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback