Stay hungry.

Stay hungry - det ska bli mitt motto och inspo-ord nu när jag ska komma igång igen!
Det är dags att bli smal igen och börja träna så in i helvete. Började lite smått idag, ville gå men det blev bara styrketräning, samt att jag har rensat ogräs i trädgården. 
 
Sitter och känner hungern nu och jag njuter!
Det var länge sen jag kände en sån här känsla på kvällen, det kanske betyder att jag är smalare imorgon när jag vaknar, hoppas hoppas!!
Funderar på om jag ska fasta nu i några dagar eller iallafall börja med ett måltid om dagen = Sallad.
Jag har gjort iordning 3 salladsskålar nu som jag ska äta måndag, tisdag och onsdag. O då ska det BARA vara sallad!!
Om en vecka ska jag se skillnad - börjar med magen.
 
Stay hungry - Stay skinny.
 
Tumblr_lzie7xfqo71rparoio1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback