Dags att komma igång!

Känns som jag har börjat om på 0..
Testade spy nyss men fick knappt upp nånting så gav upp och nu tänker jag bara på att jag måste träna, träna, träna för att få bort extrakilona men det är storm ute typ men gymmet är nog öppet så ska kanske dit ikväll.
Mina lår ser jäääätteäckliga ut med en sån där extra "bulle" på sidorna under rumpan..UUUUSCHH!!

Vill verkligen gå ner i vikt igen och sluta äta!
Jag vill inte äta men gör det ändå..
Dock äter jag mindre för varje dag nu men idag ska det ta tvärtopp. Från och med NU ska jag säga nej till allting som har med mat att göra!!
JAG SKA GÅ NER I VIKT GOD DAMNIT!!
Ska byta bakgrund på mobilen som påminner mig, ska rita på händerna, ska sätta upp lappar överallt, ska slänga allt som har med bröd och onyttigt att göra.
Jag är så jävla taggad att gå ner i vikt nu men vågar banne mig inte väga mig än..
Först ska jag bli mindre!!
Måste träna mer..
 
Tumblr_mle40qtuuz1s34l56o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Michelle

SV: Jordnötssmör innehåller ju fruktansvärt mycket kalorier. Men om man går upp mycket i vikt av det handlar ju om mängden, hur mycket du rör dig och vad du äter utöver. Man kan ju gå ner i vikt om man bara äter jordnötssmör i liten mängd också. Ett specifikt livsmedel gör ju inte dig fet, det handlar ju om mängd osv.

2013-04-18 @ 17:58:38
URL: http://anorexiflicka.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback