Turen är inte på min sida alls längre..

Jag har tappat kontrollen helt..
Fastan sket sig idag också men jag har försökt äta så nyttigt jag kan..
  • 1 litet äpple
  • ½ msk jordnötsmör
  • Hemmagjord nyttigt glass - inget socker & bara bra ingredienser 
  • Morötter
  • 1,8 smörgåsrån
  • 2 tsk nutella
  • 1 Skinny monkey cookie
Vill få bort min ballongmage!!
Den kanske är borta och det är en mensmage jag har nu för jag ska egentligen ha mens den här veckan men jag tvekar på det. Käkar som en häst i en timme om dagen ungefär. Men idag ska jag lägga mig hungrig och ska se om jag kan ut och gå senare om blåsten lägger sig. Det är värsta stormen ute!
Knakar i väggar och hörs hur tydligt som helst!
 
Mina höftben är t.o.m. borta nu!!..
Usch fy fan..Måste gå ner i vikt BUMS!!
 
77_large

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kram!

2013-04-18 @ 17:08:07
URL: http://h0minem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback