Vill gå ner i vikt igen..

Det känns som jag har blivit jättesvag..
Men nu ska jag verkligen gå in för det och ge järnet!
Jag har sagt det så många gånger nu men har sabbat det alla gånger. Ska skriva ner en lista på nytt vad jag absolut inte får äta och HÅLLA DET!
Ska ta med listan överallt och tänkte även börja med Cambridge dieten men med bara shakes och soppor. Ska ta fram så jag ser det och ska hålla mig runt 300 kcal per dag.
Tänkte ut och gå idag om det funkar, mina gamla skor förstörde mina fötter så har ont men nu har jag nya!
 
såg idag när jag vakna att jag har betydligt mycket mer fett än vad jag vill ha och jag vill verkligen ha mindre lår!!
Innan gick det så bra men sen blev jag tillsagd av alla att jag måste äta och jag måste gå upp i vikt så man blev ju psykad och började äta som en häst..
Nu ska jag gå och lägga mig hungrig varje dag och även hos pojkvännen måste jag sköta mig perfekt med shakes och soppor, absolut inget mer godis!!
 
Idag blir det en fasta tills imorgon då jag kommer hem från skolan och då ska jag få i mig EN shake = 110 kcal
Sen hoppa middagen.
 
Om ni hjälper mig och peppar mig så kommer det här gå galant!
 


Kommentarer
Postat av: Caspian

Är det verkligen samma tjej på första bilden?

Svar: Ja visst är det sjukt!
None None

2013-04-28 @ 11:38:02
URL: http://Captivatedminds.blogg.se
Postat av: Anonym

Bara så du vet, kroppen till höger har krävt mycket styrketräning och massvis med mat = protein. Lycka till säger jag bara med det lilla du äter.

2013-05-02 @ 17:36:15

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback