10/12 Dagens:

Har precis tagit mina tabletter så jag blir lugn, måste kunna sova inatt annars blir det ingen bra dag imorgon!
Vill kunna sova hela natten för en gång skull..
 
Men idag har varit en effektiv dag!
En promenad, en tid på bandet och ett danspass. Dock tycker jag det ska vara mer power i dansen men det löser jag till våren då det blir massor med fler danspass!
 
Dagens intag: (gissar mig fram)
  • 0,5 minestrone soppa - 38 kcal
  • 20g nachochips - 97 kcal
  • 2 stycken (normalstora) lussebullar - 280 kcal
  • 20 st IKEA kex - 113 kcal
  • 3 pepparkakor - 90 kcal
= 617 kcal-ish
 
Dagens träning:
  • 29:54 minuter =  -239 kcal
  • 1 h 13:41 minuter = -603
  • Dans (enligt DESSA) = -261 kcal
= -1103 kcal
 
617-1103=   -486 kcal
 

Nu är jag väldigt skeptisk för jag tror inte riktigt på exakta siffror men jag kanske ligger runt minus nånstans, men det känns ändå som det kommer stå plus på vågen imorgon..
Usch tycker inte alls om känslan..
Imorgon ska jag skärpa mig på riktigt, kommer ändå inte hem förrän sent på kvällen kanske och då är det mycket lättare att hålla inne med maten!
Ska shoppa loss med en kompis och det blir att gå runder en del.
Har en liten sovmorgon imorgon så jag får sova mer = förlora mer vikt.
 
Tumblr_mdc1mkn7fx1rbvpfro1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback