9/12 Dagens:

Att jag inte kan va bättre?
 
Innan jag stack till gymmet stod jag och käkade en massa pepparkakor, eller ja, jag smulade sönder dom och åt bitar där det va smalast med pepparkaksdeg och tjockast med kristyr..
Sen blev ju dessa "smala" bitarna allt tjockare och nu vet jag inte varför jag gjorde det för det är ju knappast gott efter ett tag. 
Nån gång ibland är okej men sen räcker det. Så glad att dom snart är slut!

Jag har precis kommit hem från gymmet där jag gick så länge jag kunde och nu tänkte jag sticka till solariet och underhålla mig själv. 
Inge mer mat idag för min del utan jag slutade äta vid 16:00 and that's it!
 
 
Dagens intag:
 
50g lax - 109 kcal
50g broccoli - 17 kcal
Runt 8-ish pepparkakor om vi räknar med hela - 240 kcal
 
= 366 kcal
 
Dagens träning:
 
32:05 minuter = -240 kcal
1 h 26:47 minuter = -660 kcal
 
= -900 kcal
 
366-900 = -534 kcal
 
Då ligger jag på minus för stunden men det känns fortfarande inte bra efter pepparkakorna innan..
Får se om det räcker för att gå ner tills imorgon, vill verkligen inte se den där siffran igen, jag vill inte ens se 49!!
Jag måste ner till 48 igen!!

Nu drar jag till värmen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback