Dåliga jag..

Jag tipsar om att inte äta pepparkakor och nu är det typ det enda jag äter..
Idag har jag ätit:
  • 1 knäckebröd - 40 kcal
  • 1 stekt äggvita - 15 kcal
  • Massor med pepparkakor - +213 kcal
  • Lite makaroner & lite korv - 14+25 kcal 
= 252 kcal 
 
Dansen:
  • 1 timmeish - 105-210 kcal
Jag kanske ligger på 102 kcal men det känns som mer. Känner mig verkligen sjukt uppsvullen!
Särskilt magen och låren, usch, fy och blä!
Jag tror faktiskt det är mer och jag är jättesugen på att ut och gå men klockan är för mycket och allting är fruset ute nu så kommer bara halka omkring ändå och va rädd under hela rundan. Om jag inte ska till finis imorgon så blir det nog gymmet eller någon lång runda ute!
 
Jag vill bara gå, gå och gå tills mina lår har blivit mindre!!
Jag hatar min kropp!!..
 
Jag på bilden..
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fina! Vill också ha mellanrum!!

2012-12-08 @ 21:37:21
URL: http://h0minem.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Fina! Vill också ha mellanrum!!

2012-12-08 @ 21:37:21
URL: http://h0minem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback