11/11 Lunch och Middag

Idag slarvade jag ganska mycket.
Glömde ta foto på frukosten, åt våfflor och käkat massor med tacochips.
Så skönt att det är måndag imorgon och man kan begränsa maten igen!
 
Lunch = 2 våfflor med hallonsylt, sirap och chokladsås - 319 Kcal eller mer
Middag = 260g kokt broccoli - 88 Kcal
              Ca 50g tacochips eller mer - 235 Kcal
 
Ååååååh va dålig jag ääär!
Det är helt klart att det kommer stå på ett plus på vågen imorgon!
Jag vill inte gå upp mer, jag måste gå ner!
Imorgon blir det strikt och bestämt och inget onyttigt!!
Vill bara spy upp allting igen så det försvinner, varför måste jag vara så tjock?!
 
Ska träna nu tills jag ska sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback