Dagens:

Dagens mat:
 
Frukost - Ingenting
Lunch - Broccoli - 54 kcal
            Pepparkakor - 50 kcal
            Kesella med hallon 1% - 40 kcal
Middag - Knäckebröd - 50 kcal
             Smör - 50 kcal
             Kokt medvurst 26 kcal
             Ost - 76 kcal
Övrigt - Marängsmet 100 kcal kanske
           Strössel - 20 kcal
 
= 466 kcal
 
Dagens träning:
 
 Dans 1 timme - -240-300 kcal
 
Jag kanske ligger på 166-226 kcal nu..Jag vill ligga på minus!!
Men jag är för trött och har inte tiden till att vara ute och promenera.. Det kanske blir att jag stannar hemma från skolan imorgon så jag kan träna och hinna med sakerna jag tänkte göra idag men som jag inte hann med alls.
Det känns som jag har gått upp ännu mer i vikt nu och mina lår bara kommer närmare och närmare varandra. Det ser så äckligt ut!!
Ska ut och gå flera gånger imorgon och jag ska sola!

 

Kommentarer
Postat av: mergimtare

fiin blogg :) sugen på ett bloglovinbyte?

Svar: Javisst
None None

2012-11-23 @ 08:16:09
URL: http://meeergimtare.blogg.se
Postat av: SallieSallie

Hur lång är du?0.o

Svar: Jag är 163 cm
None None

2012-11-23 @ 09:25:48
URL: http://sallie.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback