Dagens:

Dagens mat:
 
Frukost = Ingenting
Lunch = 100g wok grönsaker - 35 kcal
Middag = En oopsie - 50 kcal 
               370g wokgrönsaker - 94 kcal
 
= 179 kcal
 
Dagens träning:
 
Powerwalk 26:26 minuter =  -202 kcal
Powerwalk hem 18:16 minuter =  -135 kcal
 
= -337 kcal
 
Då ligger jag på -158 kcal just nu. Känns så skönt, hoppas att det visar sig på våge imorgon också, annars vet jag inte vad jag gör!
Åt inte upp allt av middagsgrönsakerna heller, slängde 100g, så jag lhoppas verkligen att det visar sig på våge imorgon!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg!

Svar: Aw, tack så glad jag blir!
None None

2012-11-20 @ 19:12:59
Postat av: Live life with out me? No. Cuz I'm me!

Du är jättesmal och vacker!!! Du väger mindre än va jag gör o jag tränar ändå stenhårt och springer minst 1 mil om dagen! Jag väger runt 50,8kg och är nöjd med det. Är ganska kort, vilket får mig att se tjockare ut. Är runt 158cm.... Lycka till och gör något vettigt med ditt liv istället! Stay strong, go long

Svar: Då är det ju dina muskler som väger, speciellt om du springer så mycket som du gör! Men är imponerad över att du orkar springa så långt, jag skulle aldrig orkat just såå långt! Och jag vet det där med att vara kort och se tjockare ut, hate it..Tack för din kommentar!!
None None

2012-11-20 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback