Hatar att vara hemma..

Det betyder bara mat!
Nu har jag ätit ännu mer ikväll för mamma och pappa ville att jag skulle äta lite och sen fortsatte det bara..
Måste bli smal igen men min kropp blir bara fetare :(
 
Fick tipset att trappa ner och det är det jag försöker göra för varje dag nu. Det är som alla beroende, det går inte att tvärstanna utan måste trappa ner tills jag ligger på runt 1 liten måltid per dag och inget onyttigt som det finns mycket kalorier i!
Usch vad jag ångrar all mat idag..
Det blir ännu mer imorgon för då kommer pojkvännen hit och vi ska laga mat och jag ska göra efterrätt..
På söndag ska jag fasta så mycket jag kan men jag vet att pojkvännen kommer tvinga i mig antingen frukost och middag. Ska ta pytteportioner! ^^
Mindre för varje dag så fläsket försvinner!
 
Tumblr_mkbshhgy5a1s3fx06o1_400_large

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ät för 1000 kcal om dagen då? Typ frukost, lunch, middag och något nödmellanmål om hets eller överätning är nära.

2013-04-20 @ 11:04:26
URL: http://h0minem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback