Jag hatar mig själv..

Jag är hemma nu men jag klarar inte av det..
Min fasta skulle egentligen börja idag men jag har hetsätit så det skriker om det!
Inte konstigt mina lår och mage samt armar ser ut som dom gör..
Känner mig som värsta fettot.
FRÅN OCH MED IMORGON BÖRJAR FASTAN!!
Får inte äta något alls även om någon tvingar mig, ska vara ute och promenera så mycket jag kan för att underhållning så jag inte äter..
  • Morötter
  • Gurka
  • Lätt kvarg
  • 3 olika glassar
  • Isglass
  • ¨Tacochips
  • 2 kiwi
  • Babytomater
  • Nutella
  • Smör
  • Smörgåsrån
  • 1 ballerina
Det är vad minns, har gått nästan hela dagen tills jag kom hem. 
Om jag orkar så ska jag ut en längre runda ikväll när det inte är så varmt.
 
Thinspo, Fitspo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback