Hur svårt kan det va egentligen?

Varför är det så jävla svårt att gå tillbaka till sin gamla vana?
Imorgon ska jag verkligen INTE äta och framöver ska jag INTE äta förrän någon säger till mig att äta och då ska jag dricka!
Vafan!

SÅ SVÅRT ÄR DET INTE!!
Det är bara att röra på fläsket och sluta äta dåliga saker med mycket kalorier!
Jag ska gå ner till 46 kg igen innan sommarlovet, jag har tid på mig men bara för det ska jag inte slöa mig. Jag ska verkligen klara det här!
Trött på att känna mig fetare för varje dag, nu tar det stopp!
Ska inte baka på ett tag nu heller.
Eller laga mat för den delen.
Jag ska sluta vara i köket överhuvudtaget.
 
JAG SKA BLI SMAL!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback