Mission accomplished!

Kommer ni ihåg att jag hade som mål att väga 46 kg till påsklovet?
Jo och jag har ju påsklov nu och jag vägde mig runt 13 tiden idag o gissa vad vågen stod på?
46,6 kg!
Så fucking awesome!
Trodde aldrig jag skulle kunna klara att gå ner så snabbt som jag åt innan.
Dock åt jag ingenting i förrgår, jag åt 2 gånger igår, en liten sallad och soppa samt några mariekex med godis i. 
Min "frukost" precis blev godis också men idag börjar mitt påsklov, känner mig redan fet.
Jag ska snart sätta mig i bilen för att köra upp till Värmland till släktingar och fira påsk. Dock kommer jag undvika att äta godis och onyttigheter så mycket jag kan för att hålla vikten nere och ska försöka gå ner ännu mer!
Vill ner till 42 kg! (a)
 
Tror ni jag klarar det? 
Har knappt någon aptit längre och är aldrig sugen på att äta alls (y)
 
Tumblr_ly2e3rcvl31r9v8qio1_400_large
Tumblr_m0fpi7k0qq1rr7xyjo1_250_large
542798_412794075460024_1287914355_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback