10/12 Middag

Jag är ju med i en tävling där det ingår att jag ska fasta så länge jag kan och det gick inte mer än till idag men innan jag bröt det så kom jag på en egen liten tävling till mig själv.
Från och med idag å får jag bara äta ett mål om dagen och det får absolut inte vara efter 16:00, då måste jag sluta äta!

Idag blev det minestone soppa utan tillbehöver, jag hällde alltså ut brödbitarna , pastaringarna och allt som fanns i påsen som inte va i pulverform, till efterrätt blev det IKEA kex och lussebulle.
Ska ha dubbelpass ikväll så jag hoppas det åker bort då!
 
Eftersom jag hällde ut innehållet i soppan och hade dålig koll på kexen och vet inte hur mycket våra lussekatter innehåller så skriver jag inte in några kalorier men jag hoppas att det inte är för mycket!
Tänkte mig 1 ½ timme på bandet idag igen sen blir det dans ikväll.
Nervös inför vägningen imorgon..tänk så väger jag verkligen mer än 50??..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback