1/12 Middag

0,8 kycklingbröst utan skinn - 69 kcal
0,1 gurka - 5 kcal
 
Kommer bli både nötter och lite pepparkakor ikväll, får se om vågen står på plus eller minus imorgon..
Blev en promenad innan idag också, kanske en lite senare igen, om jag orkar. Har städat mitt rum hela dagen spotless!
Nu är det renare än det någonsin varit.
Blev en runda fram och tillbaka med mamma innan ikväll med, 10 minuter dit och 10 minuter hem ungefär.
 
37:35 minuter - -316 kcal
12:31 minuter - -72 kcal
11:32 minuter - -71 kcal
 
= -459 kcal
 
Om vi mixar det med dagens inskrivna intag:
 
459-107= Minus 352
 
Tror dock inte jag ligger på minus längre efter allt jag har stoppat i mig nu ikväll..pepparkakor och nötter..
Extraträningarna blir imorgon, jag har haft för mycket att göra idag!
(Åt inte upp allt)
 

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej! Såg att du hade kommenterat på min blogg om att jag kunde titta in, i vanliga fall så brukar jag inte göra det när folk kommenterar. Men denna gång gjorde jag det och vet du? Jag fick massor av inspiration av dig.

Jag är inte nöjd med varken min vikt eller figur. Jag älskar mat men vill ner i vikt, det skulle vara supersnällt om du kunde ge mig lite tips & trix! Ps.. jag är usel på kalorier & kan inte hålla räkningen.. Men all hjälp är guld värt! <3 Ha en trevlig kväll! Kram, Mickis

Svar: Åh så söt du är! tack så mycket! Bara håll dig uppdaterad så kommer det så småningsom
None None

2012-12-01 @ 23:10:55
URL: http://nattstad.se/mickis.k.nilsson

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback