13/12 Lunch - Lucia

Vi hade lucia i skolan imorse, det gick sådär men det gick rätt fort. Efter blev vi bjudna på lussekatt och 2 peppar kakor i matsalen men jag gav bort mina pepparkakor och åt bara innehållet av min lussekatt, sen stack jag till stan där mamma var för att shoppa lite. Sjukanmälde mig så jag är hemma men ska va med på lucian ikväll igen. Det är trots allt bara 40 minuter och vi får betyg på det..
  • 0,3 Lussekatt - 42 kcal
  • Varma koppen Klar Grönsak - 45 kcal
  • 40g kokt broccoli - 14 kcal
= 101 kcal
 

Ska julpyssla nu samtidigt som jag kollar på en julfilm och äta pepparkakor. Tänkte ut på en promenad vid 15:00 och en när jag kommer hem från lucian ikväll.
Om det blir mer mat idag på det sättet så blir det isåfall resten av broccolin och en till soppskål med varma koppen, love it!
Åt bara hälften av broccolin sen orkade jag inte mer..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback