14/12 Lunch

Lyckades hålla mig borta från matsalen!
  • Varma koppen Klar grönsak utan själva grönsakerna - 45 kcal eller mindre
  • 50g kokt broccoli - 14 kcal
= 59 kcal eller mindre
 
Det blev lite fail från min sida när jag skulle äta min soppa som jag hade med mig till skolan och hade i en kanna där man brukar ha varm o'boy eller kanske kaffe. Nu blev det att nästan alla grönsaker var fast i bottnen och gick inte att få bort så det blev en sorts vattensoppa med smak och utan tuggmotstånd. 
Kanske bra för mig idag, kalorivärdet bli ju mindre!
 
Funderar på att ha en hemmakväll idag, vill inte sticka någonstans och det var länge sen jag var riktigt ensam. Dock kanske jag ångrar det sen men jag orkar inte. Vill va ensam..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback