21/12 Frukost

Failade lite med första ägget då äggulan kom med så fick hälla ut och börja om men det fanns fortfarande kvar lite vita från första ägget. 
Ni kommer inte tro mig nu för jag tror knappt på det själv!..
Vågen stod på 47,5 kg nu när jag vägde mig!!
Helt sjukt, ska jag tro på det??
Hoppas nu att jag stannar på 47, om det nu stämmer att jag väger 47 som är mitt nyårsmål, åh så glad jag blev nu!!
Dock är helgen här och jag kommer säkert upp till 48-49 till helgen men ska försöka att halvfasta under helgen tills julafton då det blir mycket mat..
Ska hålla mig sysselsatt idag och lägga mig tidigt så jag slipper allt fredagsmys. Vill stanna på 47!!
 
1,2 stekt äggvita - 18 kcal
Vatten - 0 kcal
Choklad - 17 kcal
 
= 35 kcal
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Grattis! :)
Vågar inte heller tro på min våg haha.

2012-12-21 @ 15:28:39
URL: http://h0minem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback