28/12 Lunch

Tog en macka tidigare idag, glömde att lägga upp det bara. Usch va många kalorier allting har!
Vi har alltid tacos på fredagar och jag bad pappa att köpa mini tortillas eller fullkorn och han köpte båda. 
I en mini tortilla finns det 75 kcal i en och en mellanstor fullkorns tortilla är det 300 kcal i en!!
Jag bad han lämna tillbaka dom för glöm att jag stoppar i mig 300 kcal och bara bröd!!
Funderar på att skippa brödet helt och hållet som jag alltid gör och köra det lilla kalorisnålare med kvarg och kyckling m.m.
Jag har precis kommit hem från gymmet och det blir en runda till senare då jag ska tillbaka till affären och köpa rätt champinjoner för pappa köpte fel..
Det blir att lämna tillbaka kaloribomberna då!
 
1,2 tjock skiva julskinka - 78 kcal
Halva delen av tunnbrödet - 32 kcal 
 
= 110 kcal
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback