7/12 Lunch

1 tomat - 22 kcal
En vegetarisk nugget - 23 kcal

= 54 kcal

Det blir en vit fredag iallafall, så jag tror jag kommer antingen ut och gå i små omgångar eller drar jag till gymmet och går en riktigt lång "runda"
Måste verkligen få bort hullet..
Samma sak gäller imorgon, finis ska sköta skolan och jobbet så jag får lite tid att träna.
Ganska bra men saknar att vakna upp bredvid honom och inte känna att man måste gå upp för skolan..

Känner en mättnadskänsla nu efter maten, fy vad jag inte tycker om den..
Känns som det bildas mer fett och jag blir större, tycker inte om när magen putar utåt.
Hoppas bara jag orkar träna sen så jag inte är så trött som jag har varit den här veckan!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: härligt! vi börjar på måndag! :) jag skriver mer i bloggen sen, typ regler och sånt. ska bara låta lite fler få chansen att hänga på! :)

Svar: Can't wait! ^^
None None

2012-12-07 @ 16:52:50
URL: http://telltaleheart.blogg.se
Postat av: Josefin

Duktig du är!:)

Svar: Inte någonstans! :(
None None

2012-12-07 @ 17:33:53
URL: http://letusfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback