7/12 Middag

Fan va jag inte förtjänar mat..
Jag borde inte få äta alls eftersom jag inte tränar så ofta längre!!
Det blir ingen träning idag heller eftersom det är så satans kallt ute och jag tåler inte kyla, speciellt inte nu. Kan knappt gå ut fullt påklädd med vantar, halsduk, mössa, tjockjacka m.m. för jag fryser ändå!
Det kanske komemr några kompisar hit ikväll för en filmkväll men får se om dom kommer. Jag bor rätt off än där jag går i skolan där alla andra bor.
Mina lår kommer aldrig bli mindre hur jag än gör..
Kanske ska ha lite mindre mål till nyår och verkligen gå in för det när blir lite varmare ute och jag inte behöver åka till andra sidan stan för att gymma.
 
Middag:
 
0,5 kyckling - 43 kcal
0,2 tomat - 4 kcal
0,1 gurka - 5 kcal
Salsasås hot - 4 kcal (Säkert mer men den jag hittade)
 
Övrigt:

5 st pepparkakor - 107 kcal
1 "portion" cashewnötter - 122 kcal
 
= 281 kcal
 
Ligger på 358 kcal idag men jag tror det är mer faktiskt..Mycket mycket mer!
 

Jag måste verkligen komma igång med träningen mer!!
Vill inte gå upp och jag vill verkligen inte bli tjockare!!
Hatar hur jag ser ut och jag gör det bara värre, vad är det för fel på mig??!
Varför kan jag inte hålla inne med maten?!
Fuck myself, fastan börjar på måndag!
 


Kommentarer
Postat av: A

Antar att du använder shapeUp eller någonting? Det är inte pålitligt alls, såvida du inte vet exakta gram. T.ex cashewnötterna ser ut att vara som minst 100 g vilket är bortemot 600 kalorier.. Hade det bara varit 122 kalorier hade det garanterat inte ens täckt påsens botten.
Ta det inte på fel sätt bara, bara menat att hjälpa dig!

Svar: Fuck..hej viktuppgång imorgon! :(
None None

2012-12-07 @ 18:56:03
Postat av: A

Nej, tänkt inte så! Det kan vara bra att höja intaget någon dag då och då för att hålla igång metabolismen så kroppen förbränner isätllet för att bara suga åt sig allting, och nötter är dessutom bara nyttiga fetter och "gynnsamma" för viktnedgång i lagom mängd vad jag har hört :)

Svar: Hoppas det! Jag orkar inte må dåligt över en extrem viktuppgång igen :(
None None

2012-12-07 @ 19:08:01

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback