Hjälp?! - 10/12 Frukost

Min våg verkar ha flippat ur för den visar två olika siffror för varannan gång jag står på den!
Ena gången visade den 50,1 kg...o andra gången visade den 48,8 kg..
Vad ska jag tro på?!
Efter min helg skulle jag lätt kunna tro på 50,1 men sen att den visa att jag hade "gått ner" skulle jag också kunna tro på för jag åt mycket mindre igår och promenerade mer..
 
Kan någon snälla hjälpa mitt huvud att förstå vad som pågår?..
Ska träna extra mycket idag och det blir ingen fast föda!
 
Frukost:
 
1 glas vatten med c-vitaminstablett - 0 kcal
Fat burner tablett
 
Tumblr_m1tpc1l2lx1rqikg2o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Caz

SV: ojdå :S vad frustrerande!! Jag litar på min våg för den är väldigt ny :)

2012-12-10 @ 10:29:33
URL: http://inteutanattfalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback