Jag ska klara det här!

Jag har hållt mig till bara frukosten idag faktiskt, jag dricker fun light med vatten dock.. 1 glas tog jag nu men kalorierna ska va rätt sparsamma om jag inte har fel.
Min rygg dödar mig bokstavligen inifrån och jag vet inte hur jag ska andas så det inte gör ont. Kan inte böja mig fram eller sitta utan att det gör ont.
Så någon träning blir det inte idag..

Hade verkligen viljat följa med mamma till gymmet men mina knän och min rygg behöver vila och jag tänkte sticka ner och sola senare när hon är hemma.
Sen en snabbis solning senare ikväll också. Eller så tar jag den när jag vaknar imorgon, då är det ju nyår!
Som jag inte ska fira med min finis..
Ska till en fest en bit härifrån helt själv. Ingen förfest för att tagga med kompisar eller något med pojkvännen för han verkar inte vilja veta av mig..
Tänkte sticka med mina föräldrar till deras ställe innan jag hoppar på bussen till det andra stället. 
Usch det här året har varit skit för mig..
Förlorat vänner, sjukdomen blev värre, fick en pojkvän som inte verkar vilja träffa eller prata med mig, gått ner i deprissioner osv..
Jag hoppas verkligen 2013 blir annorlunda!
Inatt började jag snacka med en gammal bekant, alltså killen som "våldtog" mig under några gånger och som nu bor i utlandet. Somnade inte förrän efter halv 6 imorse.
Tänkte lägga mig tidigt idag så jag är utvilad tills imorgon då det är fÄÄst ^^
 
Tumblr_mfiu17ubdc1qe49wpo1_400_largeTumblr_max8rc83i61rzsdnao1_400_largeTumblr_mf274jjtwk1rimcbeo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback