15/11 Middag

Gjorde hemmagjord pizza idag och ingen träning :(
Jag hade feber tidigare idag också så jag bestämde mig att bli riktigt bra igen innan jag ger mig in på banan igen. Mitt skavsår måste ändå läka.
Men jag letade upp en lågkalori pizza och hittade ett recept som verkade hyfsat så jag gjorde min egen pizzadeg på dinkelmjöl (bottnen), egen tomatsås och hade fetaost på 10 % istället för vanlig. 

Jag uteslöt en del grejer också som vetemjöl, selleri och sallad till. Jag orkade 2 ½, det va jättemycket så om vågen visar plus imorgon så vet jag vad jag inte ska äta i framtiden!
Det var rätt sent ikväll också och det var ännu sämre..
Usch jag är alltid nervös inför morgondagens vägning..är så rädd att det ska stå ett plus!! :(
Jag vill träna(!!) men är så snuvig att jag kan knappt andas så det är nog ingen bra idé. Annars hade jag varit ute och gått vid det här laget.
 
Nu vet jag inte heller att det här inte stämmer till 100 eftersom jag hade ett annat nyttigare recept och det här utgår från ett vanligt hemmarecept.
 
2 ½ bitar pizza slice - 287 kcal
 
Hela dagen = 484 kcal
Sååå mycket.. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback